Friday, March 15, 2013

Wedding and Question

Assalamualaikum wbt .....

Gadis ini insyallah bakal dimiliki oleh seorang jejaka yang sah
Mudah mudahan...
ehhhh... kejap kejap 
Bukan saya lah yang kahwin mahupun tunang.
It's look like saya yang tunang/ Married 
well saya cuma pengapit je
Over noh kau mak jemah baju mengalah kan pengantin.. heheheheheheh 

Actually wedding my sis and my bro 
4 pasagan sekali serentak ....

Location : Hotel Alson



Taraaa!! ini pengapit pasangan saya
^_^ abang faez
actually dia anak buah staff my mama ..
Us "Pengapit Cute"


Nampak tak saya tu.... tak nampak ade 
4 pasangan sekali gus.^_^


   Thanks to my beloved friends sudi luangkan masa dengan saya dan ambik cuti semata mata untuk program ini..
I love u nana ^_^
Friends Loves Ever ...

okeyh sudah terjawab kan persoalan yang bermain dipikiran anda
penat dah nak jawab/reply fb,whatssap,twitter,instagram.. 

No comments: